4710OB

#
__*4710 Old Bible Messiah Prophecy 구약 메시아 예언 4710 .
07.12 Samuel-2 : When David your days have been completed and you rest with your ancestors, I will raise up your offspring after you, sprung from your loins, and I will establish his kingdom. He it is who shall build a house for my name, and I will establish his royal throne forever. I will be a father to him, and he shall be a son to me. If he does wrong, I will reprove him with a human rod and with human punishments; but I will not withdraw my favor from him as I withdrew it from Saul who was before you. Your house and your kingdom are firm forever before me; your throne shall be firmly established forever.
07.12 사무엘2 : 다윗 너의 날수가 다차서 조상들과 함께 잠들게 될때, 네몸에서 나와 네뒤를 이을 후손을 내가 일으켜 세우고, 그의 나라를 튼튼하게 하겠다. 그는 나의 이름을 위하여 집을 짓고, 나는 그나라의 왕좌를 영원히 튼튼하게 할것이다. 나는 그의 아버지가 되고 그는 나의 아들이 될것이다. 그가 죄를 지으면 사람의 매와 인간의 채찍으로 그를 징벌하겠다. 그러나 일찍이 사울에게서 내자애를 거둔것과는 달리, 그에게서는 내자애를 거두지 않겠다. 너의 집안과 나라가 네앞에서 영원히 굳건해지고, 네왕좌가 영원히 튼튼하게 될것이다.