4552 Because of Poor 나는 거지라서

#
__*4552 Because of Poor 나는 거지라서 4552 .
I cant meet friend because I am poor. I cant meet people because I am poor. I cant talk with friend because I am poor. I cant talk with people because I am poor.
나는 거지라서 친구를 만날수 없다. 나는 거지라서 사람을 만날수 없다. 나는 거지라서 친구와 이야기할수 없다. 나는 거지라서 사람과 이야기할수 없다.