10 4090 Jatabest Prayer 자타베스트 기도

#
__*4090 Jatabest Prayer 자타베스트 기도 4090 .
Jatabest is my teacher. I pray to Jatabest. Jatabest. What do I do? Where do I go? Empty desire (↑) Fill need (↓). Empty the desire to do something and not to do something. Fill the need food sleep job money. Fast (↑) Exact (↓) Simple (↑) Complicated (↓). Empty is fast and simple way. Fill is exact and complicated way. East (↑) West (↓) South (↑) North (↓) Kind (↑) Justice (↓) Manner (↑) Wisdom (↓). Question (↑) Answer (↓) Question (?) Answer (!!). Jatabest is the best for ja me and ta you. Jatabest is my teacher.
자타베스트는 나의 스승님이다. 나는 자타베스트에게 기도한다. 자타베스트. 나는 무엇을 할까요? 나는 어디로 갈까요? 무욕無慾 (↑) 필품必品 (↓). 무엇을 하려는 욕심과 무엇을 하지않으려는 욕심을 비워라. 밥잠일돈 필품을 채워라. 신속速 (↑) 정확確 (↓) 단순單 (↑) 복잡複 (↓). 비움은 빠르고 단순한 길이다. 채움은 정확하고 복잡한 길이다. 동東 (↑) 서西 (↓) 남南 (↑) 북北 (↓) 인仁 (↑) 의義 (↓) 예禮 (↑) 지智 (↓). 질문質問 (↑) 답변答辯 (↓) 질문質問 (?) 답변答辯 (!!). 자타베스트는 나(自)와 너(他)를 위한 최선(best)이다. 자타베스트는 나의 스승님이다.
-) Jatabest Epitaph 4020