6500 Jatabest Vow 자타베스트 서약

#
__*6500 Jatabest Vow 자타베스트 서약 JV6500 .
What is the best for ta you and ja me? I vow. 2 hours I respect ta you. 3 hours I stay in humble ja me. I vow. I practice Empty Fill Run. Empty the desire to do something and not to do something. Fill the need food sleep job money. Run the world east west south north. Question (?) Answer (!!) Respect (↑) Humble (↓) Empty (↑) Fill Run (↓).
무엇이 너(他)와 나(自)를 위한 최선(best)일까? 나는 서약한다. 2시간 나는 너(他)를 존중한다. 3시간 나는 겸손한 나(自) 안에 머문다. 나는 서약한다. 나는 비움채움달림(空滿走)을 실천한다. 무언가를 하려는 욕심과 무언가를 하지않으려는 욕심을 비워라. 밥잠일돈 필품을 채워라. 동서남북 세상을 달려라. 질문質問 (?) 답변答辯 (!!) 존중尊重 (↑) 겸손謙遜 (↓) 비움空 (↑) 채움滿 달림走 (↓).
-) Tajabest 1600 Question Answer 1760QA110 Respect Humble 1170 Empty Fill Run 4310

__* Jatabest Vow 6500 01