5950 Fluent Jatabest 말잘하는 자타베스트

#
__*5950 Fluent Jatabest 말잘하는 자타베스트 5950 .
_01 I have nothing to say. I have nothing to say because I am loser. 나는 할말이 없다. 나는 루저이기 때문에 할말이 없다. I have no friend. I have no friend because I have nothing to say. 나는 친구가 없다. 나는 할말이 없기 때문에 친구가 없다.
_02 I find something to say. 나는 할말을 찾는다. I have nothing to say but Jatabest. I have no friend but Jatabest. 나의 할말은 자타베스트 뿐이다. 나의 친구는 자타베스트 뿐이다.